Dataplan blir premiumpartner
Dataplan blir premiumpartner. Logo vil pryde shortsen i årets sesong.
Kommersiell leder i Sandnes Ulf, Øystein Elvestad, kunne i dag slippe en gladnyhet. Dataplan utvider sitt samarbeid og blir Premiumspartner.
Anton Solberg fra Dataplan er glad for å få avtalen på plass og ser frem til et spennende samarbeid i tiden fremover; – Vi har hatt en god dialog med Sandnes Ulf siden i høst og var begge innstilt på å få denne avtalen på plass. At vår logo blant annet blir å finne på kampshortsen gleder vi oss til, sier en fornøyd Solberg.
– Vi har vært en del av Sandnes Ulf i en årrekke og vi er veldig fornøyd med nettverket og mulighetene det gir oss. Klubben er flinke til å tilrettelegge for B2B, og mulighetene for å gjøre business bedriftene seg imellom er store, forteller han om grunnen til valget. – I tillegg er det fantastiske mennesker som representerer de andre bedriftene. Jeg opplever at vi har et godt samhold og harmonien blant samarbeidspartnerne er god, så jeg gleder meg til fremtiden, konstaterer Solberg.
– I Dataplan AS er vi også opptatt av bredden. At Sandnes Ulf gir store og små muligheten til å bruke Øster Hus Arena til kamp og trening, er gledelig. Verdiene vi jobber etter er proaktiv, løsningsorienterte, ansvarlige og nyskapende. Jeg føler at Sandnes Ulf tenker likt, og det er kjekt å se og oppleve, avslutter Solberg som også er glad for at det er flere og flere lokale profiler på Sandnes Ulf.
Kommersiell leder Øystein Elvestad sier dette om avtalen; – Først og fremst er det gledelig å se at til tross for et tøft og usikkert 2020, er våre samarbeidspartnere ved vår side. Vi gikk inn i Covid-19 perioden sammen og vi skal jobbe oss gjennom sammen. Det samholdet og den støtten våre samarbeidspartnere viser, er helt fantastisk. Jeg er helt sikkert at vi som klubb og nettverk vil stå sterkere i fremtiden, mener Elvestad.
– Vi var tidlig i dialog med Dataplan AS etter 2020 sesongen, og at de nå utvider sitt samarbeid og blir en Premiumspartner, setter vi umåtelig pris på. De er positive bidragsytere i nettverket, de har et attraktivt og bra produkt og vi gleder oss til et godt samarbeid i det som blir en spennende sesong på alle måter, avslutter en meget fornøyd kommersiell leder.